WUT IF I TOLD U... (Read lol)

  • Topic Archived
  1. Boards
  2. Conduit 2
  3. WUT IF I TOLD U... (Read lol)

User Info: CmoIsDaNam3

CmoIsDaNam3
3 years ago#1
THAT I GOT A CAPTURE CARD??!?!? :0

http://www.youtube.com/watch?v=p-LF4-GjSmM


~Cmo
Conduit, More, Often.
Wanna learn about Conduit 2? The good and bad? Click here -> http://www.youtube.com/watch?v=UfmmTxWMgPU

User Info: AriDrekiHjarta

AriDrekiHjarta
3 years ago#2
What if I told you... we don't care?
http://i.imgur.com/9hMRzSc.jpg

User Info: TheOmegaShen

TheOmegaShen
3 years ago#3
What if I told you...pigs can fly?
Do the impossible, see the invisible
Row row, fight the powah

User Info: TheOmegaShen

TheOmegaShen
3 years ago#4
CmoIsDaNam3 posted...
~Cmo


And please stop doing this. We can see your username on here. We know that you made this topic.

-Shen
Do the impossible, see the invisible
Row row, fight the powah

User Info: CmoIsDaNam3

CmoIsDaNam3
3 years ago#5
TheOmegaShen posted...
CmoIsDaNam3 posted...
~Cmo


And please stop doing this. We can see your username on here. We know that you made this topic.

-Shen


Lol, I do it regardless man, sry to sound mean, but please do get used to it. lol
Conduit, More, Often.
Wanna learn about Conduit 2? The good and bad? Click here -> http://www.youtube.com/watch?v=UfmmTxWMgPU

User Info: CmoIsDaNam3

CmoIsDaNam3
3 years ago#6
AriDrekiHjarta posted...
What if I told you... we don't care?


Don't you mean "What if I told you... I don't care"

Which is what you meant, and since you do, I don't care that you don't care, because just about everyone else does. lol
Conduit, More, Often.
Wanna learn about Conduit 2? The good and bad? Click here -> http://www.youtube.com/watch?v=UfmmTxWMgPU

User Info: CmoIsDaNam3

CmoIsDaNam3
3 years ago#7
TheOmegaShen posted...
What if I told you...pigs can fly?


Also, btw, you don't need to post rude comments at all man, i think you should check your self.
Conduit, More, Often.
Wanna learn about Conduit 2? The good and bad? Click here -> http://www.youtube.com/watch?v=UfmmTxWMgPU

User Info: AriDrekiHjarta

AriDrekiHjarta
3 years ago#8
From: CmoIsDaNam3 | #006
Don't you mean "What if I told you... I don't care"

Which is what you meant, and since you do, I don't care that you don't care, because just about everyone else does. lol


just about everyone else does


Not everyone.

So when I say 'We don't care'. I'm speaking for the rest.
http://i.imgur.com/nalv5ZN.jpg

User Info: xXAISPXx

xXAISPXx
3 years ago#9
What if I told you...that I private messaged you.
http://www.youtube.com/user/xXAISPXx?feature=mhee
Currently Playing: Conduit 2, [Wii]Goldeneye007, SSBB, The Conduit, Mario Kart Wii

User Info: CmoIsDaNam3

CmoIsDaNam3
3 years ago#10
AriDrekiHjarta posted...
From: CmoIsDaNam3 | #006
Don't you mean "What if I told you... I don't care"

Which is what you meant, and since you do, I don't care that you don't care, because just about everyone else does. lol


just about everyone else does


Not everyone.

So when I say 'We don't care'. I'm speaking for the rest.


What proof do you have? Tbh, if you had looked on the comment section of the video, you'll see pretty much everyone was glad for me and did care, soooo, yeah...
Conduit, More, Often.
Wanna learn about Conduit 2? The good and bad? Click here -> http://www.youtube.com/watch?v=UfmmTxWMgPU
  1. Boards
  2. Conduit 2
  3. WUT IF I TOLD U... (Read lol)

Report Message

Terms of Use Violations:

Etiquette Issues:

Notes (optional; required for "Other"):
Add user to Ignore List after reporting

Topic Sticky

You are not allowed to request a sticky.

  • Topic Archived