Special Forces clan resumes are being accepted

  • Topic Archived
  1. Boards
  2. Conduit 2
  3. Special Forces clan resumes are being accepted
2 years ago#21
ThePhaseRifleTV posted...
B05S_Brennan posted...
B05S_P4G posted...
B05S_Brennan posted...
B05S may war against you eventually. An "anything goes" match sounds kinda fun.


I'll be there with Explosive Focus.


Why use EF when you can SMAW back?


That'd be much more fun. c:


It's what I plan on doing if we war.
---
||C2 FC: 1549-9455-6995||
http://www.youtube.com/user/B05SxBrennan/featured
2 years ago#22
B05S_Brennan posted...
Why use EF when you can SMAW back?


I've played matches like that. It's called The Conduit.

Explosive Marathon on Streets.

Every. Damn. Time.
---
*Insert 25 wit here*
2 years ago#23
LigersRule posted...
B05S_Brennan posted...
Why use EF when you can SMAW back?


I've played matches like that. It's called The Conduit.

Explosive Marathon on Streets.

Every. Damn. Time.


Yeah, but there wasn't Reverse Damage and fully upgraded Phase Rifles in that.
---
||C2 FC: 1549-9455-6995||
http://www.youtube.com/user/B05SxBrennan/featured
2 years ago#24
B05S_Brennan posted...
Yeah, but there wasn't Reverse Damage and fully upgraded Phase Rifles in that.


No, there were just rapid fire rocket launchers with 100 ammo per clip.
---
*Insert 25 wit here*
2 years ago#25
LigersRule posted...
B05S_Brennan posted...
Yeah, but there wasn't Reverse Damage and fully upgraded Phase Rifles in that.


No, there were just rapid fire rocket launchers with 100 ammo per clip.


This.
---
Weekly Call Of Duty And Conduit 2!!! - http://m.youtube.com/user/PermanentPhantom?feature=guide
Follow Me On Instagram!! - My Username Is champcutekidd
#26
(message deleted)
2 years ago#27
The21stgun posted...
Strict Rules? The only clan with strict rules is FF5


Rule with an iron fist.

Accept no substitutes.

Zero tolerance.

Don't let go the coat.

No fighting in the War Room.

Never give up and never surrender.

Never go in against a Sicilian when DEATH is on the line.

'Nuff said.
2 years ago#28
FF5ommer posted...
The21stgun posted...
Strict Rules? The only clan with strict rules is FF5


Rule with an iron fist.

Accept no substitutes.

Zero tolerance.

Don't let go the coat.

No fighting in the War Room.

Never give up and never surrender.

Never go in against a Sicilian when DEATH is on the line.

'Nuff said.


Remind me to flush your rules when you war with us. And I said leave Liger alone. I will not say it again.
---
Green_Berets Conduit 2 code: 0090 1754 8443
Proud author of the short story "Bloody Remains" with the sequel to follow. Got some chips?
2 years ago#29
B05S_Brennan posted...
YOLO_Nacho posted...
pretty sure the losers would always complain no matter what. everyone thinks theyre the best so theyre just gonna complain about lag and bs and all that when they got it handed to them. in the end, every team of losers, unless theyre good sports, is gonna be whining about something


Maybe in GE, but usually C2 people are good sports when people follow rules.


Perhaps. Sounds like a few complainers in here tho.
---
~#1 Poster on the GoldenEye 007 Nintendo Wii GameFAQs Board~
As voted on by the only judge that matters, Debbie
2 years ago#30
B05S_P4G posted...
B05S_Brennan posted...
B05S may war against you eventually. An "anything goes" match sounds kinda fun.


I'll be there with Explosive Focus.


http://tinyurl.com/lt63a5q
---
SOTD: "Kidding...only partially though. I mean loose as in like surfer girls. Hang loose? No? Don't mod me D:" - Rhoads
  1. Boards
  2. Conduit 2
  3. Special Forces clan resumes are being accepted

Report Message

Terms of Use Violations:

Etiquette Issues:

Notes (optional; required for "Other"):
Add user to Ignore List after reporting

Topic Sticky

You are not allowed to request a sticky.

  • Topic Archived