Novembers' TCON match.

  • Topic Archived
  1. Boards
  2. Conduit 2
  3. Novembers' TCON match.

User Info: ThePrisoner06

ThePrisoner06
3 years ago#1
Now that I'm back from London, its time to start planning the next TCON match.

I propose this coming weekend, either Friday or Saturday, at either 8pm or 9pm EST.

Once we get a couple of people interested, I will start contacting certain players through Skype.
NNID - AndyInTheUK. Now writing the complete Cryptography for Conduit 2.
http://i.imgur.com/YD02k.jpg

User Info: Mey_girl

Mey_girl
3 years ago#2
London?!!! Wow!! lml

Welcome again (: !
Yeah, I can play this friday at 8:00 EST.
Nice to see you again for here Andy!
C2 mey 0089-3770-2965
"Nunca olvides lo que Keki te ha ensenado acerca de la amistad, la lealtad, la vida, la muerte, e incluso el amor". -Keet

User Info: drophyghost

drophyghost
3 years ago#3
London huh? Awesome! :O
Thatīs one of the few places I would really like visit :īD
Anyways... I would really like to join you but I doubt Iīll have time time for videogames in a while =(
Just... Keep making this "monthly matches" please! I really want to be in one! :s
(Even if you guys will destroy me heh ^ ^)

Oh, btw, Isabela has the game too! You should invite her ^ ^
Just saying... Good luck guys! ^ ^
Conduit 2 FC: 2881 - 9625 - 3883 =)
BTW, sorry for my English :P

User Info: ThePrisoner06

ThePrisoner06
3 years ago#4
Don't worry Drophy, there will more than likely be matches organized for December and January of next year, so you have got plenty of time to practice lol.

And if Isabel wants to join us, she is free to do so, the more players the better, less chance of hackers coming in on our game.

Mey there could be a minimum of 4 of us playing on Friday night, you and me and Keet and Mike. So we will have a match or two. Dare say AISP will want to get involved, and hopefully Dug and Chain as well.
NNID - AndyInTheUK. Now writing the complete Cryptology for Conduit 2.
http://i.imgur.com/YD02k.jpg

User Info: drophyghost

drophyghost
3 years ago#5
ThePrisoner06 posted...
Don't worry Drophy, there will more than likely be matches organized for December and January of next year, so you have got plenty of time to practice lol.


Yay! ^ ^
idk if I'll have time to practice but I'll definitely try to be there ^ ^
Conduit 2 FC: 2881 - 9625 - 3883 =)
BTW, sorry for my English :P

User Info: 1Pefrog

1Pefrog
3 years ago#6
This week end looks pretty free to play!
More people are killed by donkeys annually than are killed in plane crashes.

User Info: jasonrk7b

jasonrk7b
3 years ago#7
My schedules open for a late Friday match or anytime during Saturday
Conduit 2 FC's: 0905-7525-6314 (JK)

User Info: xXAISPXx

xXAISPXx
3 years ago#8
1Pefrog posted...
pretty free to play!


Petty fee to pay.
SOTD: "I gotta dig bick. You that read wrong. That akward when you read that wrong, too. And added 'moment' after akward. This is akward." -Aiden

User Info: xXAISPXx

xXAISPXx
3 years ago#9
ThePrisoner06 posted...
Now that I'm back from London, its time to start planning the next TCON match.

I propose this coming weekend, either Friday or Saturday, at either 8pm or 9pm EST.

Once we get a couple of people interested, I will start contacting certain players through Skype.


Did you drive to London (reference to you living in the UK)?
SOTD: "I gotta dig bick. You that read wrong. That akward when you read that wrong, too. And added 'moment' after akward. This is akward." -Aiden

User Info: xXAISPXx

xXAISPXx
3 years ago#10
ThePrisoner06 posted...
Don't worry Drophy, there will more than likely be matches organized for December and January of next year, so you have got plenty of time to practice lol.

And if Isabel wants to join us, she is free to do so, the more players the better, less chance of hackers coming in on our game.

Mey there could be a minimum of 4 of us playing on Friday night, you and me and Keet and Mike. So we will have a match or two. Dare say AISP will want to get involved, and hopefully Dug and Chain as well.


I'll definitely join when I can and if I remember.
SOTD: "I gotta dig bick. You that read wrong. That akward when you read that wrong, too. And added 'moment' after akward. This is akward." -Aiden
  1. Boards
  2. Conduit 2
  3. Novembers' TCON match.

Report Message

Terms of Use Violations:

Etiquette Issues:

Notes (optional; required for "Other"):
Add user to Ignore List after reporting

Topic Sticky

You are not allowed to request a sticky.

  • Topic Archived