Today 5pm Pacific

  • Topic Archived
  1. Boards
  2. Conduit 2
  3. Today 5pm Pacific
2 years ago#11
darthone2919 posted...
KhmerInception (KhmerGirl) is gonna be on at 5m Pacific


Yep, it's true. ^ This cool guy got me to come back for a few matches. Hope to see some of you C2 folks. So don't be scared to join us, we don't bite, only shoot.

so if you wanna meet the best player of all time feel free to join us.


*looks around* I think you got the wrong person.
---
"Dog & biscuits = KHmer & MLP" - Symph
2 years ago#12
KhmerInception posted...
darthone2919 posted...
KhmerInception (KhmerGirl) is gonna be on at 5m Pacific


Yep, it's true. ^ This cool guy got me to come back for a few matches. Hope to see some of you C2 folks. So don't be scared to join us, we don't bite, only shoot.

so if you wanna meet the best player of all time feel free to join us.


*looks around* I think you got the wrong person.


Ahaha. I don't think so^
---
Say hello to my little friend....ScarFace
2 years ago#13
darthone2919 posted...
rawrLIKEaB05S__ posted...
Whos hosting?


Its either me or Khmer i gotta talk to her


Message us her code or your code depending on whos hosting, I would like to join as well.

My fc is this: 2195-0590-6954
---
Conduit, More, Often.
Emergence - A Conduit 2 Montage TRAILER: http://www.youtube.com/watch?v=TmZJFZx9lDk COMING SOON
2 years ago#14
You guys have fun. I have family functions. Btw, you guys must not know the rule of quitting. It means you can't come back. : P
---
More people are killed by donkeys annually than are killed in plane crashes.
2 years ago#15
1Pefrog posted...
You guys have fun. I have family functions. Btw, you guys must not know the rule of quitting. It means you can't come back. : P


True but if a friend asks to come back for a round or two its okay to come back
---
Say hello to my little friend....ScarFace
2 years ago#16
CmoIsDaNam3 posted...
darthone2919 posted...
rawrLIKEaB05S__ posted...
Whos hosting?


Its either me or Khmer i gotta talk to her


Message us her code or your code depending on whos hosting, I would like to join as well.

My fc is this: 2195-0590-6954


im hosting 3011-1252-4162
---
Say hello to my little friend....ScarFace
2 years ago#17
1Pefrog posted...
You guys have fun. I have family functions. Btw, you guys must not know the rule of quitting. It means you can't come back. : P


Glad everyone's still friendly around here.
---
"Go eat nuts. Do not take that out of context." - Keet
2 years ago#18
KhmerInception posted...
1Pefrog posted...
You guys have fun. I have family functions. Btw, you guys must not know the rule of quitting. It means you can't come back. : P


Glad everyone's still friendly around here.


Doesn't seem like it'll change.
---
SOTD: "Noob tube or Pro Pipe, feel free to input no matter your opinion." -Mossy
2 years ago#19
KhmerInception posted...
darthone2919 posted...
KhmerInception (KhmerGirl) is gonna be on at 5m Pacific


Yep, it's true. ^ This cool guy got me to come back for a few matches. Hope to see some of you C2 folks. So don't be scared to join us, we don't bite, only shoot.

so if you wanna meet the best player of all time feel free to join us.


*looks around* I think you got the wrong person.


That sig. I remember that.
---
SOTD: "Noob tube or Pro Pipe, feel free to input no matter your opinion." -Mossy
  1. Boards
  2. Conduit 2
  3. Today 5pm Pacific

Report Message

Terms of Use Violations:

Etiquette Issues:

Notes (optional; required for "Other"):
Add user to Ignore List after reporting

Topic Sticky

You are not allowed to request a sticky.

  • Topic Archived