New Montage coming soon to a youtube near you!

  • Topic Archived
  1. Boards
  2. Conduit 2
  3. New Montage coming soon to a youtube near you!
3 years ago#31
The trailer is ready for upload and should be up late night today or early tommorow. :)

@drophy:aun no, cuando tenga tiempo
3 years ago#32
LeThA169 posted...
The trailer is ready for upload and should be up late night today or early tommorow. :)

@drophy:aun no, cuando tenga tiempo


I kinda understand what you just said. Something about weather... you don't like it!
Hi, I'm Venonat. [O$C]Venonat FC:3526_4745_6745. NO ONE PARTIES HARDER(/^o^)/I am proud of my two Phase Rifles, 5P4K3Y and BL1TZ-3DS FC: 3952 7491 4243- add me.
3 years ago#33
The_Mad_Kitten posted...
LeThA169 posted...
The trailer is ready for upload and should be up late night today or early tommorow. :)

@drophy:aun no, cuando tenga tiempo


I kinda understand what you just said. Something about weather... you don't like it!


Yep. I think you did understood O.o

irk! hahaha
Itīs not a good excuse atm huh? (I mean, he even had time for making a montage trailer! lol)
Maybe itīs not an excuse and heīs telling the truth but it doesnīt seems very likely :(

No one likes Sum 41 :(
idk y... I just donīt like most of their lyrics but I normally donīt pay that much attention to that, heh :P
Conduit 2 FC: 2881 - 9625 - 3883 =)
BTW, sorry for my English :P
3 years ago#34
drophyghost posted...
The_Mad_Kitten posted...
LeThA169 posted...
The trailer is ready for upload and should be up late night today or early tommorow. :)

@drophy:aun no, cuando tenga tiempo


I kinda understand what you just said. Something about weather... you don't like it!


Yep. I think you did understood O.o

irk! hahaha
Itīs not a good excuse atm huh? (I mean, he even had time for making a montage trailer! lol)
Maybe itīs not an excuse and heīs telling the truth but it doesnīt seems very likely :(

No one likes Sum 41 :(
idk y... I just donīt like most of their lyrics but I normally donīt pay that much attention to that, heh :P

Ci, mi mucho bueno! Neccissito Conduit 2. Me gusta Videojuegos.... MUCHO!
Hi, I'm Venonat. [O$C]Venonat FC:3526_4745_6745. NO ONE PARTIES HARDER(/^o^)/I am proud of my two Phase Rifles, 5P4K3Y and BL1TZ-3DS FC: 3952 7491 4243- add me.
3 years ago#35
Ok, i was also able to record some random Q & A commentary with a friend so i'll get working on that to :)
3 years ago#36
LeThA169 posted...
The trailer is ready for upload and should be up late night today or early tommorow. :

Link up?
http://www.youtube.com/watch?v=BE7sxfQOiE4
  1. Boards
  2. Conduit 2
  3. New Montage coming soon to a youtube near you!

Report Message

Terms of Use Violations:

Etiquette Issues:

Notes (optional; required for "Other"):
Add user to Ignore List after reporting

Topic Sticky

You are not allowed to request a sticky.

  • Topic Archived