ARE YOU SERIOUS (Major ending spoilers)

#1weride2diePosted 11/23/2013 7:54:26 PM
Commander Shepard is alive after you choose to destroy the Reapers? Mind blown right now.
---
gt: KSI tomashart25. you all wanna get high, on life?
#2xKryptonKnightxPosted 11/23/2013 7:57:59 PM
He got better.
---
Proper Preparation and Planning Prevents Piss Poor Performance
GT: Marvel Maverick
#3HaloFan3000Posted 11/23/2013 8:01:23 PM
Or he/she just took their final breath. Could be either really.
---
EDGAR IS THE ONE IN THE HOLE!
#4XxproknifaxXPosted 11/23/2013 8:03:54 PM
HaloFan3000 posted...
Or he/she just took their final breath. Could be either really.


It was a high-level EMP in High EMS Destroy, it didn't destroy Shepard inside.
---
Best ME3/Ghosts gamer
#5HaloFan3000Posted 11/23/2013 8:13:10 PM
XxproknifaxX posted...
HaloFan3000 posted...
Or he/she just took their final breath. Could be either really.


It was a high-level EMP in High EMS Destroy, it didn't destroy Shepard inside.


Shepard is kinda sorta part robot though. For all we know the thing keeping his/her heart beating was fried by the EMP. Hell Renegade proves theres some crazy robo stuff in Sheps eyes so I would assume he/she would at least be blind at least.
---
EDGAR IS THE ONE IN THE HOLE!
#6TemplariShadowPosted 11/23/2013 8:16:18 PM
It destroyed him where it matters. In his heart! DUN DUN DUN
#7HaloFan3000Posted 11/23/2013 8:21:34 PM
Though assuming Shep does survive he/she can be cripple buddies with Joker! Yay!
---
EDGAR IS THE ONE IN THE HOLE!
#8XxproknifaxXPosted 11/23/2013 8:24:11 PM
HaloFan3000 posted...
Though assuming Shep does survive he/she can be cripple buddies with Joker! Yay!


Rehab/Surgery will restore home to half-optimum health.(They do find him, it is hinted in the EC).
---
Best ME3/Ghosts gamer
#9weride2die(Topic Creator)Posted 11/23/2013 8:26:47 PM(edited)
HaloFan3000 posted...
Though assuming Shep does survive he/she can be cripple buddies with Joker! Yay!


But Joker didn't get blown up twice like Shepard did. Shepard would then be considered a hardcore cripple lol.
---
gt: KSI tomashart25. you all wanna get high, on life?
#10XxproknifaxXPosted 11/23/2013 8:25:26 PM
XxproknifaxX posted...
HaloFan3000 posted...
Though assuming Shep does survive he/she can be cripple buddies with Joker! Yay!


Rehab/Surgery will restore home to half-optimum health.(They do find him, it is hinted in the EC).


Him*
---
Best ME3/Ghosts gamer