Need to be boosted

#31GoldenRyPosted 1/28/2013 9:23:09 PM
tk_v posted...
http://www.gamefaqs.com/boards/997757-goldeneye-007/64480424

What the. I didn't boost.
---
iS*ryanedge.
#32ForeverWar(Topic Creator)Posted 1/30/2013 2:18:39 AM
Ycleptt posted...
I can do this for ya bub.


Cool, I need to know when and your fc. Hit me!!
#33ForeverWar(Topic Creator)Posted 1/30/2013 2:20:41 AM
double0steve posted...
you rang?


Damn right!! Hit me!!! lol.
I need to exchange fcs with you and need to know when you'll be ready to do this.
#34ForeverWar(Topic Creator)Posted 1/30/2013 2:22:01 AM
TheG6PoloKing posted...
Lol same thin happened to me,, except I actually legitly clawed my way back and am at leve 45 after almost 4 days of play time ;)


+23
#35ForeverWar(Topic Creator)Posted 1/30/2013 2:23:04 AM
GoldenRy posted...
tk_v posted...
http://www.gamefaqs.com/boards/997757-goldeneye-007/64480424

What the. I didn't boost.


You calling gameFAQS a liar?!
#36double0stevePosted 1/30/2013 7:37:26 AM
ForeverWar posted...
GoldenRy posted...
tk_v posted...
http://www.gamefaqs.com/boards/997757-goldeneye-007/64480424

What the. I didn't boost.


You calling gameFAQS a liar?!


lol.
hit me up on skype tonight, gotta work.
no, ry didnt boost, but was in many a lobby, i thought you were recording or something? seeing how you had 1 kill then hid for the rest of the matches. then left at the end. oh good ole classic conflict.
#37GoldenRyPosted 1/30/2013 3:28:02 PM
double0steve posted...
lol.
hit me up on skype tonight, gotta work.
no, ry didnt boost, but was in many a lobby, i thought you were recording or something? seeing how you had 1 kill then hid for the rest of the matches. then left at the end. oh good ole classic conflict.

Hmm, idk. Usually when I land in one of those I stick around until the last second. There's usually some other type of hack too. Or I see people stopping when their XP ends in a 0 or a 5, so I figure they are from here and hunt them down for 10 minutes.
---
iS*ryanedge.
#38ForeverWar(Topic Creator)Posted 1/31/2013 2:12:28 PM
What's your user name? Don't know if we are already friends, I haven't skyped in months.
#39double0stevePosted 1/31/2013 6:13:11 PM
forever_ im 00steve, been playin you for two years or more,and im in your clan.lol

ry_ it was ages ago, whwhen you were just a 56, slacker,lol. it was funny to see you and payton in those games once or twice. i was trying to boost blackecho back up to 51or something like that, and had to switch lobbies all the time, as not to boost too many randumbs, the region thing dont work with new york and britain
#40double0stevePosted 1/31/2013 6:16:52 PM
i hate using my phone to do internet thangs.