Who wants to join my alt clan BA

  • Topic Archived
  1. Boards
  2. GoldenEye 007
  3. Who wants to join my alt clan BA

User Info: BLURSHADOW

BLURSHADOW
4 years ago#1
Only great people can join this is a elite clan.I hope we can be one of the best alt clans other then SSB because their really good.You can commit or pm me.

User Info: GoldeneyeFan99

GoldeneyeFan99
4 years ago#2
I'd love to join, can u give me further instructions for me to join this clan ;) FC in signature if u wanna add me;)
Turtles guy 69 - (wanna be in a clan) add me
FC: 138011493714 ;) #yolo

User Info: EliteCamo53

EliteCamo53
4 years ago#3
Do u know what BA stands for lmao!!!
-CaMo-[CD]* or CG; Main 1246-3850-7285.
Alt. Avian* fc- 4158-3775-5324.

User Info: EliteCamo53

EliteCamo53
4 years ago#4
Don't do it blur he sux lol jk it's decision
-CaMo-[CD]* or CG; Main 1246-3850-7285.
Alt. Avian* fc- 4158-3775-5324.

User Info: GoldeneyeFan99

GoldeneyeFan99
4 years ago#5
EliteCamo53 posted...
Do u know what BA stands for lmao!!!


Nope ;)
Turtles guy 69 - (wanna be in a clan) add me
FC: 138011493714 ;) #yolo

User Info: Waffelzz

Waffelzz
4 years ago#6
GoldeneyeFan99 posted...
EliteCamo53 posted...
Do u know what BA stands for lmao!!!


Nope ;)


Damn, ya think you use enough winking faces?
Number of times I've dommed Ry: 324

User Info: GoldeneyeFan99

GoldeneyeFan99
4 years ago#7
Waffelzz posted...
GoldeneyeFan99 posted...
EliteCamo53 posted...
Do u know what BA stands for lmao!!!


Nope ;)


Damn, ya think you use enough winking faces?


Wot ;)
Turtles guy 69 - (wanna be in a clan) add me
FC: 138011493714 ;) #yolo

User Info: GoldeneyeFan99

GoldeneyeFan99
4 years ago#8
GoldeneyeFan99 posted...
Waffelzz posted...
GoldeneyeFan99 posted...
EliteCamo53 posted...
Do u know what BA stands for lmao!!!


Nope ;)


Damn, ya think you use enough winking faces?


Wot ;)


Lol, it's my trade mark ;)
Turtles guy 69 - (wanna be in a clan) add me
FC: 138011493714 ;) #yolo

User Info: BLURSHADOW

BLURSHADOW
4 years ago#9
EliteCamo53 posted...
Don't do it blur he sux lol jk it's decision


Does he suck bro let me know and i will tell only the people who are in my clan what it means teehee.
Get on my level

User Info: BLURSHADOW

BLURSHADOW
4 years ago#10
GoldeneyeFan99 posted...
I'd love to join, can u give me further instructions for me to join this clan ;) FC in signature if u wanna add me;)

What level are you and what is your kd but i will still add you. My fc is 287992060864
Get on my level
  1. Boards
  2. GoldenEye 007
  3. Who wants to join my alt clan BA

Report Message

Terms of Use Violations:

Etiquette Issues:

Notes (optional; required for "Other"):
Add user to Ignore List after reporting

Topic Sticky

You are not allowed to request a sticky.

  • Topic Archived