This is a split board - You can return to the Split List for other boards.

Whites only village?

  • Topic Archived
3 years ago#11
ACVeteran posted...
Whitney the Wolf I believe is White (unless you listed her already) Knew it the first person you listed :/ well I tried haha.

I wanna visit your whites only village lol
3 years ago#12
Are you gonna make a klan outfit at Able Sisters?
XBL Gamertag: Rob Thorsman
Facebook: http://www.facebook.com/robertvsilvers
3 years ago#13
jumi posted...
Are you gonna make a klan outfit at Able Sisters?


i lol'd
3DS friend code: 3153 4218 0341 name: Kent
ACNL town: Columbia
3 years ago#14
Baarbara is racist, so watch out. (look her up for the trivia on this)
Am I leaking?
3 years ago#15
margie the elephant
3DS FC: 4012-4173-9007
I'm Zoe from Destiel on ACNL
3 years ago#16
The GOP
XBOX GT: illbzo1 3DS FC: 2750 - 2544 - 5832
Currently playing: Animal Crossing: New Leaf, Shadowrun Returns, Persona 4: Golden
3 years ago#17
This is gonna get moderated and deleted for sure, but I had to. To the lucky few, this came to mind.

Isabelle: "Welcome, everyone, to the opening ceremony of our latest public works project: the gallows and noose!"
*all the white-clad villagers clap ceremoniously*
3DS friend code is 3695-0253-3793. 'Twas brillig.
3 years ago#18
Flurry
3DS FC: 4355-9885-5860
Mayor of Rosewood.
3 years ago#19
Colton
Mitzy

BTW whitney is a light very light silver color imo
God is there in the midst of chaos. When life is upside down remember that you're in the hands of the Creator.
Official Metatron of SMT IV
3 years ago#20
Marshal the white squirrel
3DS Friend Code: 4940 - 5429 - 5402

Report Message

Terms of Use Violations:

Etiquette Issues:

Notes (optional; required for "Other"):
Add user to Ignore List after reporting

Topic Sticky

You are not allowed to request a sticky.

  • Topic Archived