PotD Battle Royale Season 4. Official topic

You're browsing the GameFAQs Message Boards as a guest. Sign Up for free (or Log In if you already have an account) to be able to post messages, change how messages are displayed, and view media in posts.
  1. Boards
  2. Poll of the Day
  3. PotD Battle Royale Season 4. Official topic
sexy update

User Info: wwinterj25

wwinterj25
2 months ago#162
The sexy time stuff is kinda hot. Shame I died though it seems. :(
One who knows nothing can understand nothing.
http://psnprofiles.com/wwinterj - http://i.imgur.com/kDysIcd.gif

User Info: I_Abibde

I_Abibde
2 months ago#163
Melon shows us all why he is the Master, and Knuckles brings the chaos while Faye gets her snoo-snoo on again. (Poor Spike. All of Cowboy Bebop, and they never hooked up, but here she is jumping random mooks in a death game.) Dan has become Hypnodan, and Hana must flee from him. Koga is lost. Winter has lost his life. Sunny thought it was cool to hang with Mr. Koopa, but he only hung himself.
-- I Abibde / Samuraiter
Laughing at Game FAQs since 2002.

User Info: KogaSteelfang

KogaSteelfang
2 months ago#164
Sunny's scene reminded me of the princess bride. I just imagined that guy's laugh the whole time.
What did the pirate say on his 80th birthday?
Aye Matey!

User Info: Melon_Master

Melon_Master
2 months ago#165
Well, it seems this round went much better for me, despite the chaos in the last ones lol. And poor Sunny, died by his own clumsy mistake.. :x

I_Abibde posted...
Poor Spike. All of Cowboy Bebop, and they never hooked up

I was always been disappointed by this, too. :/

KogaSteelfang posted...
Sunny's scene reminded me of the princess bride. I just imagined that guy's laugh the whole time.

I was expecting a similar scenario lol, but this might've been a funnier twist.
http://i.imgur.com/linui.png http://i.imgur.com/FiYI1.jpg
PotDs UnOfficial President and Official Sheldon Cooper

User Info: Archmage007

Archmage007
2 months ago#166
Yay for awesome update.
Stupid Pirate Guy 2 months ago#167
KogaSteelfang posted...
Nice, hope writing this was an enjoyable distraction.

Yeah, very much so. I've been so stressed that I've been neglecting the things that help me to decompress. Was falling behind on my workouts and neglecting my writing, but I think I'm back on track.
Guybrush is my homeboy.
Lmao SunWu ya derp. Btw there always tons o f***ing in these? Dayum OP. <3'n this. Imma top OP case ya got plans on me gettin w another guy.
Official nosy neighbor and gossip
http://imgur.com/uGKwGsK

User Info: I_Abibde

I_Abibde
2 months ago#169
FrndNhbrHdCEman posted...
Btw there always tons o f***ing in these?


That's a fairly recent development. Evray started doing that when he ran the Games, and SPG's kinda taken it up a notch.
-- I Abibde / Samuraiter
Laughing at Game FAQs since 2002.
I_Abibde posted...
FrndNhbrHdCEman posted...
Btw there always tons o f***ing in these?


That's a fairly recent development. Evray started doing that when he ran the Games, and SPG's kinda taken it up a notch.

Dayum. Whata visionary.
Official nosy neighbor and gossip
http://imgur.com/uGKwGsK
  1. Boards
  2. Poll of the Day
  3. PotD Battle Royale Season 4. Official topic

Report Message

Terms of Use Violations:

Etiquette Issues:

Notes (optional; required for "Other"):
Add user to Ignore List after reporting

Topic Sticky

You are not allowed to request a sticky.