azuras star....what does it do? anything?

  • Topic Archived
You're browsing the GameFAQs Message Boards as a guest. Sign Up for free (or Log In if you already have an account) to be able to post messages, change how messages are displayed, and view media in posts.
  1. Boards
  2. The Elder Scrolls V: Skyrim
  3. azuras star....what does it do? anything?

User Info: marcussl55

marcussl55
5 years ago#1
Topic
___"you cant just assume people are gonna shoot back at you...its an unknown, unknown...

User Info: SpartenX20

SpartenX20
5 years ago#2
Throw it at your enemies. Like a boomerang. SHESHAW!!!

P.S. Get some pocket sand too, just in case.
PSN: FugginFrog

User Info: marcussl55

marcussl55
5 years ago#3
SpartenX20 posted...
Throw it at your enemies. Like a boomerang. SHESHAW!!!

P.S. Get some pocket sand too, just in case.


I cant tell if you're joking or not lol.
___"you cant just assume people are gonna shoot back at you...its an unknown, unknown...

User Info: shadowmoses2121

shadowmoses2121
5 years ago#4
marcussl55 posted...
SpartenX20 posted...
Throw it at your enemies. Like a boomerang. SHESHAW!!!

P.S. Get some pocket sand too, just in case.


I cant tell if you're joking or not lol.


He's not joking, go get telekineses. It will destroy your enemies.
It all makes sense. Halofan died for our sins, now his complete opposite is here to help us, only to deny us salvation in the end.

User Info: Lostout

Lostout
5 years ago#5
From: SpartenX20 | #002
Throw it at your enemies. Like a boomerang. SHESHAW!!!

P.S. Get some pocket sand too, just in case.

Now I want to go watch Krull haha I wish this was really what Azura's Star did : (
I am as awesome as a bear high fiving a shark in space during an explosion.

User Info: shadowmoses2121

shadowmoses2121
5 years ago#6
Lostout posted...
From: SpartenX20 | #002
Throw it at your enemies. Like a boomerang. SHESHAW!!!

P.S. Get some pocket sand too, just in case.

Now I want to go watch Krull haha I wish this was really what Azura's Star did : (


Wow, I reported your message for trolling. Of course that's what Azura's star does. Stop trying to confuse TC.
It all makes sense. Halofan died for our sins, now his complete opposite is here to help us, only to deny us salvation in the end.

User Info: marcussl55

marcussl55
5 years ago#7
shadowmoses2121 posted...
Lostout posted...
From: SpartenX20 | #002
Throw it at your enemies. Like a boomerang. SHESHAW!!!

P.S. Get some pocket sand too, just in case.

Now I want to go watch Krull haha I wish this was really what Azura's Star did : (


Wow, I reported your message for trolling. Of course that's what Azura's star does. Stop trying to confuse TC.


Thanks

Btw where can I get telekinesis
___"you cant just assume people are gonna shoot back at you...its an unknown, unknown...

User Info: JJ2036

JJ2036
5 years ago#8
its basically a reusable soul gem always keep it as the black star tho.
GT: JayIsDaTruth

User Info: AllDay524

AllDay524
5 years ago#9
From: marcussl55 | #007
Btw where can I get telekinesis

It's an alteration spell, Pretty sure you can buy it from the alteration trainer at the college of winterold. Get 100% spell cost reduction for alteration and you become unstoppable.
'I was looking up Pokemon Hentai today and it was full of Gardevoirs and Pikachus. I'm like what the hell is this? Wheres all the May and Dawn pics?' LittleUnit

User Info: marcussl55

marcussl55
5 years ago#10
Thanks all I appreciate it :)
___"you cant just assume people are gonna shoot back at you...its an unknown, unknown...
  1. Boards
  2. The Elder Scrolls V: Skyrim
  3. azuras star....what does it do? anything?

Report Message

Terms of Use Violations:

Etiquette Issues:

Notes (optional; required for "Other"):
Add user to Ignore List after reporting

Topic Sticky

You are not allowed to request a sticky.

  • Topic Archived