2013 - The year of... Disappointments!?

  • Topic Archived
You're browsing the GameFAQs Message Boards as a guest. Sign Up for free (or Log In if you already have an account) to be able to post messages, change how messages are displayed, and view media in posts.
  1. Boards
  2. PlayStation Vita
  3. 2013 - The year of... Disappointments!?

User Info: plo617

plo617
4 years ago#41
The year just started. Most likely, there will be a bunch of games announced. We already know that these games are coming out this year...

Killzone Mercenary
Sly Cooper Thieves in Time
Tearaway
Soul Sacrifice
Gods Eater 2
MLB 13 The Show
Dead or Alive 5 Plus
Ninja Gaiden Sigma 2 Plus

There are sure to be more games announced in the next few months. I think it's way too early to make predictions on how 2013 will shape up for the system's library.

User Info: redemptioner

redemptioner
4 years ago#42
meh, unfortunately im not interested in any of those games, except mabe soul sacrifice
LawlzerPanzers!

User Info: monkeyspoon

monkeyspoon
4 years ago#43
I'm not disappointed by the vitas lineup. Mind you I own a WiiU so any games line up compared to that is amazing.
PSN ID: monkeyspoon, XBL ID: monkeyspoon, 3DS ID: 2621-2595-4009, Nintendo Network ID: monkeyspoon

User Info: DCFanatic

DCFanatic
4 years ago#44
You will be playing any game on the PSN (including PS3) on your Vita by the end of 2013. Yay for the cloud!
You must be plugged directly into Superman's anus if you have 100Mbps download. -CaPwnD

User Info: sockesocke

sockesocke
4 years ago#45
krazykillerkow posted...
No apparently its the year of the snake.


new metal gear solid for ps vita pls lol.
MotiJr:Sony copied George Foreman grills with their playstation 3 design.
http://backloggery.com/sockesocke

User Info: stargazer64

stargazer64
4 years ago#46
DCFanatic posted...
You will be playing any game on the PSN (including PS3) on your Vita by the end of 2013. Yay for the cloud!


Wow, that's optimistic.
What? You pooped in the refrigerator? And you ate the whole... wheel of cheese? How'd you do that? Heck, I'm not even mad; that's amazing.

User Info: ServantOfErieos

ServantOfErieos
4 years ago#47
Soul sacrifice
Killzone
Tear away

Those three alone = Vita heaven.

That's without counting the inevitable sleeper hits, here and there from psn.
Lord Erieos is coming...

User Info: kewldude475

kewldude475
4 years ago#48
FayeLady posted...
xfactor posted...
kewldude475 posted...
Soul Sacrifice
Gods Eater 2
Earth Defense 2017
Killzone Mercenary
Ninja Gaiden Sigma 2 Plus
Sly Cooper Thieves in Time
Malicious Rebirth
Ys IV (I hope)

Omg yeah, I'm liek... soooo disappointed :<

But seriously. Try harder TC.


You just proved his point.

This is...sad.


Exactly. Not sure any of those are worth my time, let alone money


xfactor was trolling. His post is obviously laughable. You however, aren't a known troll. I can only imagine what kind of gamer you are to not see anything you like in that list. Maybe buy a Wii?
PS3/Vita PSN: kewldude475; 3DS FC: 4253-3798-3218; Steam: kewldude475

User Info: kewldude475

kewldude475
4 years ago#49
melbye80 posted...
kewldude475 posted...
Soul Sacrifice
Gods Eater 2
Earth Defense 2017
Killzone Mercenary
Ninja Gaiden Sigma 2 Plus
Sly Cooper Thieves in Time
Malicious Rebirth
Ys IV (I hope)

Omg yeah, I'm liek... soooo disappointed :<

But seriously. Try harder TC.


OK
On PSP
Port
OK
Port
Better version on PS3, port
Port
No indication that it is coming to the west


By your logic, X-box 360 has no games. I mean, X-box doesn't have many exclusives right? lol.

And lmao @ implying ports aren't games.
PS3/Vita PSN: kewldude475; 3DS FC: 4253-3798-3218; Steam: kewldude475

User Info: mcsmellington

mcsmellington
4 years ago#50
kewldude475 posted...
melbye80 posted...
kewldude475 posted...
Soul Sacrifice
Gods Eater 2
Earth Defense 2017
Killzone Mercenary
Ninja Gaiden Sigma 2 Plus
Sly Cooper Thieves in Time
Malicious Rebirth
Ys IV (I hope)

Omg yeah, I'm liek... soooo disappointed :<

But seriously. Try harder TC.


OK
On PSP
Port
OK
Port
Better version on PS3, port
Port
No indication that it is coming to the west


By your logic, X-box 360 has no games. I mean, X-box doesn't have many exclusives right? lol.

And lmao @ implying ports aren't games.


Have you ever looked at the full list of 360 exclusives? If you're factoring in XBLA (and why wouldnt you?), it has more than the PS3.
GT: McPoo
PSN/NNID: McSmellington
  1. Boards
  2. PlayStation Vita
  3. 2013 - The year of... Disappointments!?

Report Message

Terms of Use Violations:

Etiquette Issues:

Notes (optional; required for "Other"):
Add user to Ignore List after reporting

Topic Sticky

You are not allowed to request a sticky.

  • Topic Archived