Anyone wanna play?

  • Topic Archived
You're browsing the GameFAQs Message Boards as a guest. Sign Up for free (or Log In if you already have an account) to be able to post messages, change how messages are displayed, and view media in posts.
  1. Boards
  2. Halo 4
  3. Anyone wanna play?

User Info: abresson

abresson
4 years ago#1
I'm bored and I'll play any playlist
Gt: Seeemorebutss
I think I thought about who is I was

User Info: Finaliize

Finaliize
4 years ago#2
Lmao best GT on the board

User Info: L337_Muffen

L337_Muffen
4 years ago#3
I'll send a invite, but I don't have a mic right now.
Be careful around explosions, they're contagious.
GT: L337 Muffen

User Info: RAGEface14

RAGEface14
4 years ago#4
Nope. Best GT on the boards is darren reefnugs

#one love
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
GT: RAGEface14

User Info: Msheridan1991

Msheridan1991
4 years ago#5
LOL u wanna tlk about best GT on the board lets talk about GT: Cerebral Palsy LMAO

User Info: RAGEface14

RAGEface14
4 years ago#6
Msheridan1991 posted...
LOL u wanna tlk about best GT on the board lets talk about GT: Cerebral Palsy LMAO


My cousin has cerebral palsy and could still kick your ass at Halo.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
GT: RAGEface14

User Info: Msheridan1991

Msheridan1991
4 years ago#7
thats a real gt look it up

User Info: Msheridan1991

Msheridan1991
4 years ago#8
nothin wrong with cerbal palsy look at R.J. Mitte lol damn good actor

User Info: RAGEface14

RAGEface14
4 years ago#9
Msheridan1991 posted...
nothin wrong with cerbal palsy look at R.J. Mitte lol damn good actor


I'm not suprised that it's real. And R.J. Mitte IS a good actor
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
GT: RAGEface14
  1. Boards
  2. Halo 4
  3. Anyone wanna play?

Report Message

Terms of Use Violations:

Etiquette Issues:

Notes (optional; required for "Other"):
Add user to Ignore List after reporting

Topic Sticky

You are not allowed to request a sticky.

  • Topic Archived