so after playing slayer pro gametypes in doubles

  • Topic Archived
You're browsing the GameFAQs Message Boards as a guest. Sign Up for free (or Log In if you already have an account) to be able to post messages, change how messages are displayed, and view media in posts.
  1. Boards
  2. Halo 4
  3. so after playing slayer pro gametypes in doubles

User Info: __bale

__bale
4 years ago#1
ive realized that infinity slayer/CTF is officially the WORST **** on the planet. idk how i played that for two months. i will never play another game of infinity anything. instant spawns, radar, random ordnance drops... all so bad. pro is so good, especially on good maps like haven and rail. need more maps like rail, that map is perfect.
wow strafing tryhards, i always stand still so the bullets can hit me. Whenever someone trys to dodge my shots i know they're a virgin LMAO

User Info: Sahduk

Sahduk
4 years ago#2
Rail?
"Calm down nerd, we're not trying to science this up"

User Info: Somnambulistic

Somnambulistic
4 years ago#3
Playing Pro really does show who is good at this game and who is not. I've been seeing people averaging legit 3.0 - 4.0 K/Ds with solid W/L ratios get absolutely dumped on in Pro.

More skill, less luck, gg.
Would you like to know more?
http://i.imgur.com/hIDW3.jpg

User Info: bd0g5

bd0g5
4 years ago#4
ElderPredator12 posted...
Playing Pro really does show who is good at this game and who is not. I've been seeing people averaging legit 3.0 - 4.0 K/Ds with solid W/L ratios get absolutely dumped on in Pro.

More skill, less luck, gg.


You mean some people suck when they don't have their boltshots or promethean vision?
OOOH LAWD JESUS OH JESUS GET DA WATER *****! IT GOING DOWN! DEM MOTHER******* BOOTLEG FIREWORK ****! OH ****! wooo

User Info: __bale

__bale
4 years ago#5
its so great not having to hear that stupid boltshot charging anymore
wow strafing tryhards, i always stand still so the bullets can hit me. Whenever someone trys to dodge my shots i know they're a virgin LMAO

User Info: ODomm

ODomm
4 years ago#6
I think Rail would be great if there wasn't such a large height difference between top and bottom mid. Cut the grav lift crap and just make it a ramp
The mind of the subject will desperately struggle to create memories where none exist...
~~Keep Calm and Chive On~~

User Info: Msheridan1990

Msheridan1990
4 years ago#7
they need 2 put exile in rotatian 4 sure LOL
offical voice of the h4 community LOL

User Info: ViktorMax

ViktorMax
4 years ago#8
Rail is one of the best 2v2 experiences I ever had.

The suggestion to make the lifts a ramp could really fit. Either way, I'm kinda shocked a map like this came out of the blue.
True dat.

User Info: iRGush

iRGush
4 years ago#9
Its amazing how bad infinity seems when you are forced to it right after doubles pro.
Always remember you're unique, just like everyone else.

User Info: GollyFluff

GollyFluff
4 years ago#10
i personally don't like slayer pro. i hate instant respawns and personal ordinance. but i enjoy radar (yes, i like radar. so what?) and armor abilities.

i'd be happy if there was a slayer classic gametype. radar, preset weapon spawns (that aren't every minute or whatever it is now), 3 second respawn, and no armor abilities. i think a lot of people would be happy when playing that.

also, i wish the power weapons had less ammo like they do in reach. having 12 sniper bullets in a 30 point game every 2 minutes is silly.
"Captain Falcon wasn't confirmed for Brawl. Brawl was confirmed for Captain Falcon."
  1. Boards
  2. Halo 4
  3. so after playing slayer pro gametypes in doubles

Report Message

Terms of Use Violations:

Etiquette Issues:

Notes (optional; required for "Other"):
Add user to Ignore List after reporting

Topic Sticky

You are not allowed to request a sticky.

  • Topic Archived