Zombie mode SUCKS! HOW DID THEY MESS THIS UP!

  • Topic Archived
You're browsing the GameFAQs Message Boards as a guest. Sign Up for free (or Log In if you already have an account) to be able to post messages, change how messages are displayed, and view media in posts.
  1. Boards
  2. Call of Duty: Black Ops II
  3. Zombie mode SUCKS! HOW DID THEY MESS THIS UP!

User Info: GoldenEye8686

GoldenEye8686
4 years ago#1
Multiplayer is good but the bugs need fixing asap (random freezing)

Anyway, I loved Zombies in BO, WTF DID THEY DO TO IT NOW!!!

No more thunder gun? the maps are TERRIBLE, I can barely last upto round 20 until my teammates start dying because there's no way to loop the zombies properly.

NO MORE THUNDER AGAIN!

Where the hell is all the guns! they got rid of half of them! I miss my super weak LMG.

NO MORE THUNDER GUN!

GET RID OF THE DAMN FIRE!!! You'd think they'd improve the hit detection WTF

I'm setting my room on fire
[Life is full of jealousy and envy] www.youtube.com/ihandsomedevil

User Info: Hagolago

Hagolago
4 years ago#2
The Zombies in BO2 just seems to be something Treyarch put togheter the last remaining hours before release.. It's utterly horrible. Just a terrible gaming experience overall..

Gave it a fair shot with a friend yesterday. Played for several hours and did all (terribad) modes and (terribad) maps. Sad :-/

The only time I've been more disappointed after waiting on a game for so long must be when God of War 3 came out (with new developers who had no clue what to do with the trilogy)

User Info: RebelGameMaster

RebelGameMaster
4 years ago#3
Please call the Suicide Hotline. Thank you.
The greatest reaction a successful troll can get is have his/her message moderated.

User Info: SteveBob

SteveBob
4 years ago#4
Yeah it is shocking tbh. After all they promised. Tranzit is fun but that's 1 map.
Would you kindly read this signature?...
PSN: SteveBob7 YouTube: SteveBob104

User Info: kraze999

kraze999
4 years ago#5
it's a freaking mess

User Info: Gannondwarf432

Gannondwarf432
4 years ago#6
GoldenEye8686 posted...
Multiplayer is good but the bugs need fixing asap (random freezing)

Anyway, I loved Zombies in BO, WTF DID THEY DO TO IT NOW!!!

No more thunder gun? the maps are TERRIBLE, I can barely last upto round 20 until my teammates start dying because there's no way to loop the zombies properly.

NO MORE THUNDER AGAIN!

Where the hell is all the guns! they got rid of half of them! I miss my super weak LMG.

NO MORE THUNDER GUN!

GET RID OF THE DAMN FIRE!!! You'd think they'd improve the hit detection WTF

I'm setting my room on fire


Jet Gun = new Thundergun

and BTW;
Wunderwaffe>Thundergun
MG42>Thundergun
PPSH-41>Thundergun
24-Bore Long Range>Thundergun
"The faster I run, insanity can't catch me!"-Lanipator
"An arrow piercing a knee is no laughing matter."-Malus_X6

User Info: Devil_Killer_JC

Devil_Killer_JC
4 years ago#7
Yeah, the maps just blow. TranZit is a mess with all of the areas that you either need to run like mad, knifing the things that latch on to your head, or ride the bus to get to. Then there's that freaking fire everywhere...

btw, there is a way you can kite zombies. In the town area, there's 2 buildings with a second story escape route (basically, a hole in the wall that you can jump down from). I've successfully kited the zombies by doing that. The problem with that tactic is that there isn't any wall guns in the town that I know of (when playing TranZit), so you either have to move the box there, or rely on Max ammo pickups (which is not good).
PSN: Devil_Killer_JCS
biohazardmercenaries.com

User Info: Zblueshell14

Zblueshell14
4 years ago#8
My annoyance with the new zombies, is that you have no time to really plan. The Pistol useless in round 1.
Next Day One Buys - Bioshock Infinite, GTA5, and The Last of Us

User Info: DarkKirby2500

DarkKirby2500
4 years ago#9
The same way they messed up the rest of the game.

<(0^0)> "grrrrrrrrrr"
1. The only fool bigger than the person who knows it all is the person who argues with him. 2. They're all complacent sheeple.
<==]-<(-_o)>-[==>

User Info: spanky1

spanky1
4 years ago#10
I just want them to remove the fire.
http://i25.photobucket.com/albums/c82/Fuee/Artz0rion/spanky1.jpg
http://farm1.static.flickr.com/138/377153264_fada9efcca_m.jpg
  1. Boards
  2. Call of Duty: Black Ops II
  3. Zombie mode SUCKS! HOW DID THEY MESS THIS UP!

Report Message

Terms of Use Violations:

Etiquette Issues:

Notes (optional; required for "Other"):
Add user to Ignore List after reporting

Topic Sticky

You are not allowed to request a sticky.

  • Topic Archived