I tried a lmg with target finder...wow..so easy.

  • Topic Archived
You're browsing the GameFAQs Message Boards as a guest. Sign Up for free (or Log In if you already have an account) to be able to post messages, change how messages are displayed, and view media in posts.
  1. Boards
  2. Call of Duty: Black Ops II
  3. I tried a lmg with target finder...wow..so easy.

User Info: JohnWall32

JohnWall32
4 years ago#1
reset my stats couple days ago and wanted to try something new...been using the first lmg mk48 or some crap...anyway tdm only...3.54 kd and over 2.0 wl...i will admit im head glitching like a mfer cuz i dont wanna get caught moving around with this gun or im dead...spm is like 200 something...but im winning and putting up nice kd

User Info: Astro_B0mb

Astro_B0mb
4 years ago#2
Yeah we knew this december 2012
#lilbismyfriend2013

User Info: JohnWall32

JohnWall32
4 years ago#3
I've only used shotguns until now...I'm a rusher but this new way to play is kind of fun for a change of pace.

User Info: iCheckz

iCheckz
4 years ago#4
You reset and only have a 3.54 kd lmao wow your bad...and a 200 spm...thats even sadder
-----Nothing was the same-----

User Info: JohnWall32

JohnWall32
4 years ago#5
iCheckz posted...
You reset and only have a 3.54 kd lmao wow your bad...and a 200 spm...thats even sadder


1400 kills in and 3.54...I guarantee my kd is higher than yours...lol

User Info: L4DMalus

L4DMalus
4 years ago#6
JohnWall32 posted...
iCheckz posted...
You reset and only have a 3.54 kd lmao wow your bad...and a 200 spm...thats even sadder


1400 kills in and 3.54...I guarantee my kd is higher than yours...lol


And I guarantee you're lying about your K/D.
"You must be the change you wish to see in the world" - Gandhi
Not changing this signature until Nightmare Creatures gets a reboot. Started 5/24/2013

User Info: xFalconPunch

xFalconPunch
4 years ago#7
A 200SPM is not impressive

User Info: spamhair

spamhair
4 years ago#8
xFalconPunch posted...
A 200SPM is not impressive


He said he was camping with a Target finder....duh!
"Hayters gonna hayte," said in response to David Hayter not voicing Snake in MGSV.

User Info: JohnWall32

JohnWall32
4 years ago#9
spamhair posted...
xFalconPunch posted...
A 200SPM is not impressive


He said he was camping with a Target finder....duh!


it's like they can't read...anyway I'm only playing public tdm solo and killing 3.5 people to every death and winning 2 to 1...all they can hate on is spm...lol

User Info: xFalconPunch

xFalconPunch
4 years ago#10
JohnWall32 posted...
spamhair posted...
xFalconPunch posted...
A 200SPM is not impressive


He said he was camping with a Target finder....duh!


it's like they can't read...anyway I'm only playing public tdm solo and killing 3.5 people to every death and winning 2 to 1...all they can hate on is spm...lol

On my alt account I have over a 5.0K/D and 400+SPM and 2.0W/L using SMG's. You're camping with Target Finder LMG's and can't even get it over a 4.0K/D. I've played against campers that have higher stats than yours and were master prestige. *flame shield on*
  1. Boards
  2. Call of Duty: Black Ops II
  3. I tried a lmg with target finder...wow..so easy.

Report Message

Terms of Use Violations:

Etiquette Issues:

Notes (optional; required for "Other"):
Add user to Ignore List after reporting

Topic Sticky

You are not allowed to request a sticky.

  • Topic Archived