if u win the last level on hard can u unlock superhuman??

  • Topic Archived
You're browsing the GameFAQs Message Boards as a guest. Sign Up for free (or Log In if you already have an account) to be able to post messages, change how messages are displayed, and view media in posts.
  1. Boards
  2. Resistance 2
  3. if u win the last level on hard can u unlock superhuman??

User Info: tirannoron

tirannoron
8 years ago#1
---
no, u can't touch my toe-----> WTF

User Info: Nightcrawler___

Nightcrawler___
8 years ago#2
No, but if you beat the last level on the hardest difficulty you can unlock superhuman.
PSN: Raztaz13 - "We need moar internetz." - Tee hee

User Info: BurningLance

BurningLance
8 years ago#3
nope you must start from the beginning (i have tried)

its not that hard if you compare it with Resistance
"Gaze upon IT for eternal bliss"
Owns: PSP, PS3, Nintendo DS.................PSN: BurningLance

User Info: Aztek_PB

Aztek_PB
8 years ago#4
You can get the superhuman trophy for beating the last level on superhuman but to unlock it you have to beat all of hard.

User Info: Nightcrawler___

Nightcrawler___
8 years ago#5
Oh right, that must have been what i was thinking about Aztek ^_^
PSN: Raztaz13 - "We need moar internetz." - Tee hee

User Info: tirannoron

tirannoron
8 years ago#6
is it really difficult on hard?
no, u can't touch my toe-----> WTF

User Info: Aztek_PB

Aztek_PB
8 years ago#7
Kinda, surprisingly it's harder than superhuman.

You die a lot easier and some parts might prove difficult without trial and error but on superhuman you getthe bullseye MK2 really early on and it makes it easy. The only difference is that on superhuman all the chimera are elite.

User Info: tenchi2004

tenchi2004
8 years ago#8
I read around the message board that the latest patch fixed the fact that you could unlock the superhuman trophy by only beating the last level on superhuman?

If that's true I can just delete the game data and redownload it later right?
Gamefaqs odd modded messages
http://www.geocities.com/tenchi2004

User Info: danny_904

danny_904
8 years ago#9
compared to cod:W@W on hardest starting dificulty, dificult on R2 is a frickin' cake walk, i feel like i have a giant "shoot me" target over my head in W@W, R2 is sooooooooo much easier, and rarely ever challenging imo
501st Elites Member.
A resistance game without Hale is like grilled cheese without the cheese....that would be toast...resistance is not TOAST. ~ muffins4all

User Info: lgb1978

lgb1978
8 years ago#10

resistance 2 was a joke on superhuman try killzone to on elite thats a tough game

  1. Boards
  2. Resistance 2
  3. if u win the last level on hard can u unlock superhuman??

Report Message

Terms of Use Violations:

Etiquette Issues:

Notes (optional; required for "Other"):
Add user to Ignore List after reporting

Topic Sticky

You are not allowed to request a sticky.

  • Topic Archived