"support pls" "no Im support" "support or feed"

  • Topic Archived
You're browsing the GameFAQs Message Boards as a guest. Sign Up for free (or Log In if you already have an account) to be able to post messages, change how messages are displayed, and view media in posts.
  1. Boards
  2. League of Legends
  3. "support pls" "no Im support" "support or feed"

User Info: JaggiJumper

JaggiJumper
4 years ago#1
I hate all these people who are demanding support and picking Nami regardless of teamcomp/enemy lane.
http://www.youtube.com/TimMH3
LoL IGN: SlipperyGooch. http://i.imgur.com/yDgAM.jpg zyraaaaa

User Info: kagster123

kagster123
4 years ago#2
So now people rage when people actually want to play support.
Pokemon White2 FC: 2667 0066 7803
Pokemon Black FC: 3869 5254 3412

User Info: Nowe242

Nowe242
4 years ago#3
kagster123 posted...
So now people rage when people actually want to play support.


Crazy, isn't it?
I'm very passionate about my Scrolls.
I love the way they feel against my skin in the moonlight.

User Info: RunesCall

RunesCall
4 years ago#4
This is kind of refreshing, considering I've always been forced into support whenever I solo queue or whatever.

So it's nice to have the role at least guaranteed at the moment.
http://i.imgur.com/jOSrw.gif ~ Such a shame. Such a waste. Such a pity.
Artists sure are whimsical creatures~

User Info: the_rowan

the_rowan
4 years ago#5
I dunno about ranked, but if it's blind pick something like 70% of people who pick either a free champion, top laner, or new champion for support will never buy a single ward or build a single GP/10 item. Or Blitzcrank, for some reason. Generally they follow some Mobafire guide, for the top laners especially.
"That is why war is so tragic. To win means to make victims of your opponents and give birth to hatred." - Kratos Aurion, Tales of Symphonia

User Info: Exalx

Exalx
4 years ago#6
Oh geez, I'm gonna hate this so much. I thought Sona free week would be pretty bad but I've never really had to fight for the support role. I was kind of excited about a new support champ but I forgot about the sheep.

On that note, random insignificant rant about how I hate Riot's free week champs. For the past 4 or 5 weeks, every champ that I've bought was free the next week.
Monster Hunter Tri: Exalx (2ZFG9Y) HR:130+

User Info: ckross144

ckross144
4 years ago#7
Exalx posted...
Oh geez, I'm gonna hate this so much. I thought Sona free week would be pretty bad but I've never really had to fight for the support role. I was kind of excited about a new support champ but I forgot about the sheep.
.


Its terrible. I hate seeing an autolock support that ends up playing like crap cause its the cool new thing. I like playing support because I usually don't have to pull teeth to play it when I solo queue
As the size of an explosion increases, the number of social situations it is incapable of solving approaches zero

User Info: GujinKami

GujinKami
4 years ago#8
People begging to support? Truly it is the end of the world.
~Gujin
http://i39.tinypic.com/v830c3.jpg http://i47.tinypic.com/op7mvk.jpg http://i.imgur.com/EsyAt.gif

User Info: shingo fan

shingo fan
4 years ago#9
GujinKami posted...
People begging to support? Truly it is the end of the world.


OMG THE MAYANS WERE RIGHT!!!1!!111!

(had to, sorry)
Question: What is with the internet's love of hyperbole?

User Info: SirDanieI

SirDanieI
4 years ago#10
shingo fan posted...
GujinKami posted...
People begging to support? Truly it is the end of the world.


OMG THE MAYANS WERE RIGHT!!!1!!111!

(had to, sorry)


THE PROPHECY (0.0)
23/11/12 Me: WTF Why do you have 6 boots?
NoobElise: Aren't I a spider?
  1. Boards
  2. League of Legends
  3. "support pls" "no Im support" "support or feed"

Report Message

Terms of Use Violations:

Etiquette Issues:

Notes (optional; required for "Other"):
Add user to Ignore List after reporting

Topic Sticky

You are not allowed to request a sticky.

  • Topic Archived