casting gamefaqs inhouses!

  • Topic Archived
You're browsing the GameFAQs Message Boards as a guest. Sign Up for free (or Log In if you already have an account) to be able to post messages, change how messages are displayed, and view media in posts.
  1. Boards
  2. League of Legends
  3. casting gamefaqs inhouses!

User Info: Try_Harder_Nubz

Try_Harder_Nubz
4 years ago#1
http://www.twitch.tv/tryhardernubz
LoL/XBL/Steam/Everything: TryHarderNubz
http://i.imgur.com/fsLxu.jpg http://i.imgur.com/vpLI030.jpg

User Info: Try_Harder_Nubz

Try_Harder_Nubz
4 years ago#2
bamp
LoL/XBL/Steam/Everything: TryHarderNubz
http://i.imgur.com/fsLxu.jpg http://i.imgur.com/vpLI030.jpg

User Info: TheBigCheese42

TheBigCheese42
4 years ago#3
Yep. Yeeeeeeeeeep.
Through the fire of elo hell I CARRY OOOOOOOOOOONNN!

User Info: xHaterade

xHaterade
4 years ago#4
come watch
GT:SephisticatedBest MW2 player on GFAQS
Haters gonna hate me cause they ain't me| Nuke on Every map
Karmic Dragon2003 4 years ago#5
Such sexy voices.
CreviceCretin - Mario games are for little kids grow up and kill something.
^ 164 people agree that it's ignorance at its finest.

User Info: Herostratus_

Herostratus_
4 years ago#6
who is the caster who isn't nubz? pls tell
LoL IGN: Yossarian42
http://i.imgur.com/ogpq6ul.png
Karmic Dragon2003 4 years ago#7
Herostratus_ posted...
who is the caster who isn't nubz? pls tell


I think it's some dude.
CreviceCretin - Mario games are for little kids grow up and kill something.
^ 164 people agree that it's ignorance at its finest.

User Info: Ace_0f_Spades

Ace_0f_Spades
4 years ago#8
We are making a new team to play the winners of this game :3
GT: LaFleur24

User Info: casperrulez

casperrulez
4 years ago#9
wow dese gais sux lmoa
ThisIsOchoa anywhere it matters
Nothing I post is relevant. Ever.

User Info: Gevauden

Gevauden
4 years ago#10
darn I could have been in that game but I had to go poop :(
ign - Gonk. I'm cool :)
  1. Boards
  2. League of Legends
  3. casting gamefaqs inhouses!

Report Message

Terms of Use Violations:

Etiquette Issues:

Notes (optional; required for "Other"):
Add user to Ignore List after reporting

Topic Sticky

You are not allowed to request a sticky.

  • Topic Archived