What the actual **** ?!

  • Topic Archived
You're browsing the GameFAQs Message Boards as a guest. Sign Up for free (or Log In if you already have an account) to be able to post messages, change how messages are displayed, and view media in posts.
  1. Boards
  2. League of Legends
  3. What the actual **** ?!

User Info: Maniacaly_Sane

Maniacaly_Sane
2 years ago#11
I had read it was .5s up, 1s down, 1.5s total.

So... Quite literally a hop.
"the point of war is not to die for your country, on the contrary, it's to make the other poor bastard die for his" -General George S. Patton

User Info: MagiaIce

MagiaIce
2 years ago#12
I already miss ulting back to lane just for farm :(
"They can't backdoor when they're coming through the front door..."~Me
3DS FC: 5043 2638 5332 name: Jay. LoL IGN: Best Volibear NA

User Info: TomorrowDog

TomorrowDog
2 years ago#13
Voidgolem posted...
Glockass1 posted...
TomorrowDog posted...
These complaints about his jump seem rather ignorant to me. Seems like people don't get it is still useful for ganking.


So with that range, you're going to gank from a place that's surely 100% warded. GG.


under your turret when the lane is pushed slightly?


And if you know a place is warded I feel it would behoove you to destroy that ward with the anti-vision options at your team's disposal.

But yeah, the horror. His ultimate has to be set up now instead of being a free ultra-range gank whenever you want.
Press 'X' to receive your interactive, cinematic experience.

User Info: DartDragoon

DartDragoon
2 years ago#14
Yeah, god forbid to have a champ with a unique ability that sets him apart from the rest huh
GT: AstroZombie29
SF4:Vega BB:Arakune UMvC3:TaskMaster / Haggar / Trish

User Info: BurnumMaster

BurnumMaster
2 years ago#15
DartDragoon posted...
Yeah, god forbid to have a champ with a unique ability that sets him apart from the rest huh


Except the ability still works the same way just lower range. Sorry you are mad your op champ is gone, dont worry you'll find another.

User Info: Clairvoyent

Clairvoyent
2 years ago#16
DartDragoon posted...
Yeah, god forbid to have a champ with a unique ability that sets him apart from the rest huh


yeah, they should give TF back his global slow.
no one had that it was so unique like wtf rito always trying to bring us down
http://i.imgur.com/6KZ4Vav.gif
http://i.imgur.com/y6D3Wal.gif

User Info: CyborgSage00x0

CyborgSage00x0
2 years ago#17
I like how, no matter how many damn warnings Riot posts about how stuff in the PBE is being tested and not finalized, people still make topics like this and assume the sky is falling.

Not only is this just being tested, these changes, the Rioter in charge said he over-did it to start off, and will like;y scale back from there. Jesus.
PotD's resident Film Expert.

User Info: mralpha543

mralpha543
2 years ago#18
Lol, I love how quickly he saw more use and now all the people who used to play him before "OMG op" are screwed.
Rocket Professor ~ R ~ Support Elesa! Real Arceus. Third Version M 2/26/13
Official ANBU of the Pokemon boards.

User Info: MrFail

MrFail
2 years ago#19
Glockass1 posted...
Maniacaly_Sane posted...
Huh... In 24 hours the general consensus of Grand Manhop went from
"Omfg Riot suckzors le ballzors"
to
"Its K for ganks"

Then again when patchnotes seem to conveniently forget to tell us about certain buffs I guess misconceptions occur.


Panth will take 2,5 seconds to cover 2000 units.


As opposed to walking with boots. Which would be just around 5 seconds.

User Info: sk8r_ryan

sk8r_ryan
2 years ago#20
MrFail posted...
Glockass1 posted...
Maniacaly_Sane posted...
Huh... In 24 hours the general consensus of Grand Manhop went from
"Omfg Riot suckzors le ballzors"
to
"Its K for ganks"

Then again when patchnotes seem to conveniently forget to tell us about certain buffs I guess misconceptions occur.


Panth will take 2,5 seconds to cover 2000 units.


As opposed to walking with boots. Which would be just around 4 seconds.


The hell kinda boots do you use that give you 500 MS?
"Bjergerking is open 24/7 and Dig loves to order whoppers" -Somnambulistic
  1. Boards
  2. League of Legends
  3. What the actual **** ?!

Report Message

Terms of Use Violations:

Etiquette Issues:

Notes (optional; required for "Other"):
Add user to Ignore List after reporting

Topic Sticky

You are not allowed to request a sticky.

  • Topic Archived