lol anyone seen this? HVSTony will love it...

  • Topic Archived
You're browsing the GameFAQs Message Boards as a guest. Sign Up for free (or Log In if you already have an account) to be able to post messages, change how messages are displayed, and view media in posts.
  1. Boards
  2. Conduit 2
  3. lol anyone seen this? HVSTony will love it...

User Info: donkeypunch1116

donkeypunch1116
6 years ago#1
http://www.gonintendo.com/viewstory.php?id=131886

i kinda wish i had one now :(

Modern Warfare Reflex: 3426 0715 8657 tag: PUNCHOUT1116
***pizza and colt 45: the unofficial meal of conduit 2***

User Info: Fluxy1223

Fluxy1223
6 years ago#2
I THINK I LOVE YOU NOW
I think too much, and not in a smart way.....
Daos (Doritos and Orange Soda) for Con2 currency name.

User Info: donkeypunch1116

donkeypunch1116
6 years ago#3
lol i like how he sprints and goes into iron sights XD
Modern Warfare Reflex: 3426 0715 8657 tag: PUNCHOUT1116
***pizza and colt 45: the unofficial meal of conduit 2***

User Info: Fluxy1223

Fluxy1223
6 years ago#4
I like how in the beginning when it's spinning, It looks all nice and professional, but when he holds it its made of cardboard and paint
I think too much, and not in a smart way.....
Daos (Doritos and Orange Soda) for Con2 currency name.

User Info: donkeypunch1116

donkeypunch1116
6 years ago#5
lol i shouldve labeled this topic as "new C2 vid! holy **** at the graphics!!!" lmao
Modern Warfare Reflex: 3426 0715 8657 tag: PUNCHOUT1116
***pizza and colt 45: the unofficial meal of conduit 2***

User Info: The_Shader

The_Shader
6 years ago#6
The Conduit 3.

Real Life.

Real Guns.

No Aliens.

Lots of Sun Burn.

Rated Adults Only
Sparkster returns after 16 years in..... "Rocket Knight"
My Alias for Conduit= "Shader" Monster Hunter Tri= "Deimos"

User Info: donkeypunch1116

donkeypunch1116
6 years ago#7
lol tbh, i half-expected a damn guy in a drudge suit to jump out of the bushes and get capped XD
Modern Warfare Reflex: 3426 0715 8657 tag: PUNCHOUT1116
***pizza and colt 45: the unofficial meal of conduit 2***

User Info: UltimateFlame13

UltimateFlame13
6 years ago#8
lol yeah the guy who made this is on hvs network :D. He spent a lot of time making that tpc launcher. Told him he should do a shrieker next.
Playing: Borderlands, Golden Sun, Chrono Trigger
Wanting: Golden Sun DD, Conduit 2, Starcraft 2, Civ5, Infamous 2, Brink, AC Brotherhood, and more Borderlands!

User Info: Lilrosco

Lilrosco
6 years ago#9
O_O

AWESOME!!!!!
There is no better way to defeat your enemies but to slice and dice em right Link?...oopz forgot you can't speak. Well I guess a simple head nod is sufficed.

User Info: dacheatcode

dacheatcode
6 years ago#10
It's a really good model, actually.
Are you really that impatient? What do you do during load screens? Find your mom and punch her in the throat? ~Coolbeansavi
  1. Boards
  2. Conduit 2
  3. lol anyone seen this? HVSTony will love it...

Report Message

Terms of Use Violations:

Etiquette Issues:

Notes (optional; required for "Other"):
Add user to Ignore List after reporting

Topic Sticky

You are not allowed to request a sticky.

  • Topic Archived