I'm retiring from pubs

  • Topic Archived
You're browsing the GameFAQs Message Boards as a guest. Sign Up for free (or Log In if you already have an account) to be able to post messages, change how messages are displayed, and view media in posts.
  1. Boards
  2. Conduit 2
  3. I'm retiring from pubs

User Info: Hu1kSmAsh

Hu1kSmAsh
3 years ago#11
1Pefrog posted...
I suppose I should say a few words since I played with XG4 ALOT ...






Stfu because you're probably gonna be back. Remember the time you said that you quit. :P


We were, like, the most common players during the day.
SOTD: "I will bring this board back. Those who oppose will be crushed between my thighs. I am unstoppable." -Punch

User Info: kastastic

kastastic
3 years ago#12
I was not done with you yet....I need a couple more clips of you running away from me right before I kill you or you get away.

^For my video "XG4 escape artist"...

Just a couple more...what do ya say?
Phase Rifle Payback>https://www.youtube.com/watch?v=igpl0jgfV1M
LeThA169's day of shame>http://www.youtube.com/watch?v=UTqkJjPPirg

User Info: zPsych

zPsych
3 years ago#13
Had some good times XG4, you're one of the greatest & my favorites
Why you wanna battle the kids with steel tongues?

User Info: The_Mad_Kitten

The_Mad_Kitten
3 years ago#14
Aww, do you HAVE to go?!?!
Hi, I'm Venonat. Venonat FC: 3182-0595-9973- [BPB]venonat FC:4986-6699-3607 I am proud of my two Phase Rifles, 5P4K3Y and BL1TZ. The PR is my weapwn of choice!!

User Info: drophyghost

drophyghost
3 years ago#15
kastastic posted...
I was not done with you yet....I need a couple more clips of you running away from me right before I kill you or you get away.

^For my video "XG4 escape artist"...

Just a couple more...what do ya say?


Yes! Give her those clips XG4! (Please?)

Also, goodbye men!
I knew this was coming so itīs not that unexpected...
And yeah, you laaag a lot =(
But well, I have the same problem with other 4 or 5 players so... Itīs probably due to my Mexican lag lol (Keet ^^)
Anyways! Goodbye! I actually had some good games with you ^ ^
Hopefully youīll be back soon ^ ^
Conduit 2 FC: 2881 - 9625 - 3883 =)
BTW, sorry for my English :P

User Info: Toho2

Toho2
3 years ago#16
You were a great player and a great challenge XG4. Fun times. Now go dominate those clan battles! ;)
-Respect the classics and live with them.-

User Info: Hu1kSmAsh

Hu1kSmAsh
3 years ago#17
drophyghost posted...
kastastic posted...
I was not done with you yet....I need a couple more clips of you running away from me right before I kill you or you get away.

^For my video "XG4 escape artist"...

Just a couple more...what do ya say?


Yes! Give her those clips XG4! (Please?)

Also, goodbye men!
I knew this was coming so itīs not that unexpected...
And yeah, you laaag a lot =(
But well, I have the same problem with other 4 or 5 players so... Itīs probably due to my Mexican lag lol (Keet ^^)
Anyways! Goodbye! I actually had some good games with you ^ ^
Hopefully youīll be back soon ^ ^


Her?
SOTD: "I will bring this board back. Those who oppose will be crushed between my thighs. I am unstoppable." -Punch

User Info: dacheatcode

dacheatcode
3 years ago#18
no re
*Facts all come with points of view,
Facts don't do what I want them to.
*

User Info: -APB_Saix

-APB_Saix
3 years ago#19
XG4Legend posted...
Yup.
At least now you guys wont have to complain about me owning you in lag(even though you still would've got owned without it.)


I'ma miss Ya a** son. You never lagged with me. Well most of the time. They just hating cause you owned them.. But you're a very skilled player bruh.
C2 Vironix*Saix 4600-1450-1957. 2nd Account [O$C] Vironix FC 0219-2421-1343

User Info: -APB_Saix

-APB_Saix
3 years ago#20
1Pefrog posted...
I suppose I should say a few words since I played with XG4 ALOT ...






Stfu because you're probably gonna be back. Remember the time you said that you quit. :P


This actually made me laugh Bruh.
C2 Vironix*Saix 4600-1450-1957. 2nd Account [O$C] Vironix FC 0219-2421-1343
  1. Boards
  2. Conduit 2
  3. I'm retiring from pubs

Report Message

Terms of Use Violations:

Etiquette Issues:

Notes (optional; required for "Other"):
Add user to Ignore List after reporting

Topic Sticky

You are not allowed to request a sticky.

  • Topic Archived