KAS vs G3 revival topic....

  • Topic Archived
You're browsing the GameFAQs Message Boards as a guest. Sign Up for free (or Log In if you already have an account) to be able to post messages, change how messages are displayed, and view media in posts.
  1. Boards
  2. Conduit 2
  3. KAS vs G3 revival topic....

User Info: B05S_P4G

B05S_P4G
3 years ago#21
I'm eating, so if there is a third round I can't make it for a little while.
whaterr my fc is

User Info: kastastic

kastastic
3 years ago#22
GG's...
G3 wins.
*NEW...The Setup>https://www.youtube.com/watch?v=bLXmgwOP_bo
**Agartha Fun>https://www.youtube.com/watch?v=pfzXzf047qU

User Info: Wasabee

Wasabee
3 years ago#23
GG's guys!! KAS had us for a moment at Crash Site, I was thoroughly impressed by how well you guys did!!
Conduit 2 FC: 5072-5409-4120
"Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelloooo people" - Rage #VoteEvanz

User Info: B05S_P4G

B05S_P4G
3 years ago#24
kastastic posted...
GG's...
G3 wins.


I gotta give it to you, that tactic in match two was something I sure didn't expect.
whaterr my fc is

User Info: Wasabee

Wasabee
3 years ago#25
B05S_P4G posted...
kastastic posted...
GG's...
G3 wins.


I gotta give it to you, that tactic in match two was something I sure didn't expect.


the TPC mines stuck to the body and rushing in with metal legs/supercharger??
Conduit 2 FC: 5072-5409-4120
"Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelloooo people" - Rage #VoteEvanz

User Info: B05S_P4G

B05S_P4G
3 years ago#26
Wasabee posted...
B05S_P4G posted...
kastastic posted...
GG's...
G3 wins.


I gotta give it to you, that tactic in match two was something I sure didn't expect.


the TPC mines stuck to the body and rushing in with metal legs/supercharger??


Yes, that. It was also why I switched to Carby midway through.

On a side note, I recorded both matches and can probably have at least one up tomorrow.
whaterr my fc is

User Info: Wasabee

Wasabee
3 years ago#27
B05S_P4G posted...
Wasabee posted...
B05S_P4G posted...
kastastic posted...
GG's...
G3 wins.


I gotta give it to you, that tactic in match two was something I sure didn't expect.


the TPC mines stuck to the body and rushing in with metal legs/supercharger??


Yes, that. It was also why I switched to Carby midway through.

On a side note, I recorded both matches and can probably have at least one up tomorrow.


G3 actually used that tactic against LC... our first ever clan war, but we didn't succeed as much as KAS because they caught our plan haha, and they shot the mines while we were still sticking them into the other person....

Awesome!!! I will be looking forward to seeing your perspective. and thanks for filling in for the 3rd spot, you did great!
Conduit 2 FC: 5072-5409-4120
"Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelloooo people" - Rage #VoteEvanz

User Info: drophyghost

drophyghost
3 years ago#28
kastastic posted...
GG's...
G3 wins.


No third round huh?
Oh well, you did great, congrats! :D
My connection was awful thought, but thatīs my fault (sort of; more like my dads fault lol) there were a lot of people in my house (More people = More cellphones = Worse connection = More laag : /) so yeah, sorry about that :s
Conduit 2 FC: 2881 - 9625 - 3883 =)
BTW, sorry for my English :P

User Info: B05S_P4G

B05S_P4G
3 years ago#29
Wasabee posted...
G3 actually used that tactic against LC... our first ever clan war, but we didn't succeed as much as KAS because they caught our plan haha, and they shot the mines while we were still sticking them into the other person....

Awesome!!! I will be looking forward to seeing your perspective. and thanks for filling in for the 3rd spot, you did great!


Interesting. I watched the videos, so I'm surprised I don't remember that.

I've got the first video uploading now. It should be up in about 50 minutes to an hour on the C2hub channel. I'll link it when it's up.
whaterr my fc is

User Info: B05S_P4G

B05S_P4G
3 years ago#30
Match 1: http://www.youtube.com/watch?v=ySPia1XHwB4
whaterr my fc is
  1. Boards
  2. Conduit 2
  3. KAS vs G3 revival topic....

Report Message

Terms of Use Violations:

Etiquette Issues:

Notes (optional; required for "Other"):
Add user to Ignore List after reporting

Topic Sticky

You are not allowed to request a sticky.

  • Topic Archived