I used to rage. Like, hard.

  • Topic Archived
You're browsing the GameFAQs Message Boards as a guest. Sign Up for free (or Log In if you already have an account) to be able to post messages, change how messages are displayed, and view media in posts.
  1. Boards
  2. Conduit 2
  3. I used to rage. Like, hard.

User Info: ThePhaseRifleTV

ThePhaseRifleTV
3 years ago#1
Watching some videos from my old chanmel, and, wow. I really took conduit 2 seriously. I mean, I was doing best out of like all the people and was still flipping out.

https://m.youtube.com/watch?v=0CBfZiIzwF8

Old times sake?? cx
Just a video game commentator. Check out my channel here, if you want:
http://m.youtube.com/channel/UCbj10BnV-K9rMFyUihvOEVQ

User Info: drophyghost

drophyghost
3 years ago#2
Hahaha! I still enjoy this, lol
I enjoy watching other people suffer... Diz no be good :c
xD

And, yes! You went +19 in that first match, broo!
In the second one... Well... Hackers + lag + SMAW... I can relate, lol
Well, kinda... Hackers never made me rage... I could get annoyed, tho, if they interrupted a really good match or were playing too much time... Like that period of time when you would find a hacker over 50% of the times... So annoying... Unless they were from KAS. They were normally fun to play with, and didn´t went around spamming black holes in every match they played ^ ^
Conduit 2 FC: 2881 - 9625 - 3883 =)
BTW, sorry for my English :P

User Info: Derppopotamus

Derppopotamus
3 years ago#3
Mike took some strong offense to when you said the Carbonizer was cheap. That was the first I had heard of you: that you "Talked bad about Mike." He takes his Carbo srysly.
Wii Fit GOTY Edition: Thats fine. I'm getting ready for bed
Octavia Philharmonica: I will tuck you in

User Info: ThePhaseRifleTV

ThePhaseRifleTV
3 years ago#4
Derppopotamus posted...
Mike took some strong offense to when you said the Carbonizer was cheap. That was the first I had heard of you: that you "Talked bad about Mike." He takes his Carbo srysly.


Funny thing is, I still used it!! cx "It's cheap!!" *goes and uses it*
Just a video game commentator. Check out my channel here, if you want:
http://m.youtube.com/channel/UCbj10BnV-K9rMFyUihvOEVQ

User Info: ThePhaseRifleTV

ThePhaseRifleTV
3 years ago#5
drophyghost posted...
Hahaha! I still enjoy this, lol
I enjoy watching other people suffer... Diz no be good :c
xD

And, yes! You went +19 in that first match, broo!
In the second one... Well... Hackers + lag + SMAW... I can relate, lol
Well, kinda... Hackers never made me rage... I could get annoyed, tho, if they interrupted a really good match or were playing too much time... Like that period of time when you would find a hacker over 50% of the times... So annoying... Unless they were from KAS. They were normally fun to play with, and didn´t went around spamming black holes in every match they played ^ ^


I rage just as bad on call of duty!! XD hackers annoy me, unless they use hacks to mess around with and not to kill you with. xc
Just a video game commentator. Check out my channel here, if you want:
http://m.youtube.com/channel/UCbj10BnV-K9rMFyUihvOEVQ

User Info: hc-valkiria

hc-valkiria
3 years ago#6
Derppopotamus posted...
Mike took some strong offense to when you said the Carbonizer was cheap. That was the first I had heard of you: that you "Talked bad about Mike." He takes his Carbo srysly.


i also did that. perhaps i should have used a better term like "op". the carbonizer was a very powerful weapon but not cheap.

User Info: _Signal

_Signal
3 years ago#7
Haha... there was never a shortage of people who took C2 too seriously, including me sometimes.
Even my signature is off-topic!
Conduit2FC(36): 3354-2948-5226, (38): 4814-7986-3261

User Info: xXAISPXx

xXAISPXx
3 years ago#8
http://youtu.be/ir5q_E6F_rQ

I was a pretty bad SMAW user 3 years ago.
SOTD: "I am Michael Ford, still with a purpose. I thank you all, for your great service."
- Col Biscuit's "Hero"

User Info: ThePhaseRifleTV

ThePhaseRifleTV
3 years ago#9
_Signal posted...
Haha... there was never a shortage of people who took C2 too seriously, including me sometimes.


True dat!! cx
Just a video game commentator. Check out my channel here, if you want:
http://m.youtube.com/channel/UCbj10BnV-K9rMFyUihvOEVQ

User Info: ThePhaseRifleTV

ThePhaseRifleTV
3 years ago#10
xXAISPXx posted...
http://youtu.be/ir5q_E6F_rQ

I was a pretty bad SMAW user 3 years ago.


Oh my... XD
Just a video game commentator. Check out my channel here, if you want:
http://m.youtube.com/channel/UCbj10BnV-K9rMFyUihvOEVQ
  1. Boards
  2. Conduit 2
  3. I used to rage. Like, hard.

Report Message

Terms of Use Violations:

Etiquette Issues:

Notes (optional; required for "Other"):
Add user to Ignore List after reporting

Topic Sticky

You are not allowed to request a sticky.

  • Topic Archived