Nintendo, I don't have money! D:

  • Topic Archived
You're browsing the GameFAQs Message Boards as a guest. Sign Up for free (or Log In if you already have an account) to be able to post messages, change how messages are displayed, and view media in posts.
  1. Boards
  2. Nintendo 3DS
  3. Nintendo, I don't have money! D:

User Info: bradvd

bradvd
2 years ago#1
So yeah, MH4, ORAS, SSB, Fantasy Life, and Fossil Fighters (which reminds me of an arcade game that uses some card and stuff.. Forgot what the game is called >.<) I'm pretty sure I'm gonna be broke this year.. And maybe next year too D:
My 3DS friend code: 0361-6853-7933
Fighting Safari: Meinfoo Pancham and Tyrouge

User Info: 21_21

21_21
2 years ago#2
There's a solution. I'll give you a hint: It starts with a "J" and ends with "ob".
Playing: Monster Hunter 3 Ultimate, The Legend of Zelda: Skyward Sword, Shin Megami Tensei IV
3DS FC: 5284-1432-1297 Lemme know if you plan on adding me!

User Info: bradvd

bradvd
2 years ago#3
21_21 posted...
There's a solution. I'll give you a hint: It starts with a "J" and ends with "ob".


But I'm just 16 :o But maybe that's not an excuse.. Maybe I'll go try and look for a simple job or something haha
My 3DS friend code: 0361-6853-7933
Fighting Safari: Meinfoo Pancham and Tyrouge

User Info: VannofThursday

VannofThursday
2 years ago#4
and dont forget Final Fantasy Explorer.
3DS FC:2552-0822-9372 DARK Friend Safari
Playing: MH3U (Siegfreath) and Pokemon Y (Vann).Soon to Play MH4U!

User Info: bradvd

bradvd
2 years ago#5
VannofThursday posted...
and dont forget Final Fantasy Explorer.


Hmm? What's that? Never heard of it :o
My 3DS friend code: 0361-6853-7933
Fighting Safari: Meinfoo Pancham and Tyrouge

User Info: 21_21

21_21
2 years ago#6
bradvd posted...
21_21 posted...
There's a solution. I'll give you a hint: It starts with a "J" and ends with "ob".


But I'm just 16 :o But maybe that's not an excuse.. Maybe I'll go try and look for a simple job or something haha


Pffft. I've seen high school students get jobs. No excuse!
Playing: Monster Hunter 3 Ultimate, The Legend of Zelda: Skyward Sword, Shin Megami Tensei IV
3DS FC: 5284-1432-1297 Lemme know if you plan on adding me!

User Info: Rick Rack Roo

Rick Rack Roo
2 years ago#7
Mow lawns, babysit, try a fast food place during the summer.
Vanee Par Sir!

User Info: MJFJD

MJFJD
2 years ago#8
bradvd posted...
21_21 posted...
There's a solution. I'll give you a hint: It starts with a "J" and ends with "ob".


But I'm just 16 :o But maybe that's not an excuse.. Maybe I'll go try and look for a simple job or something haha


Definitely not an excuse :P

If you can drive you can get yourself to work.

User Info: abbyhitter

abbyhitter
2 years ago#9
If he gets a job, he won't have time to play video games.

(that's if you work a full-time job...part-time is a different story)

First World Problems
abbyhaxxor<3
I always rush here to tell GameFAQs my problems!

User Info: Wildspark

Wildspark
2 years ago#10
$200 is a lot? O.o
Gamefaqs: where 12 year olds tease 11 year olds for acting like 10 year olds.
  1. Boards
  2. Nintendo 3DS
  3. Nintendo, I don't have money! D:

Report Message

Terms of Use Violations:

Etiquette Issues:

Notes (optional; required for "Other"):
Add user to Ignore List after reporting

Topic Sticky

You are not allowed to request a sticky.

  • Topic Archived